Szkolenia

Wróć

Nie sprzedaje usług doradczych czy szkoleń, lecz pomagam w rozwiązywaniu problemów.

  • Wspieram w planowaniu działań w firmie w obszarze HR.
  • Rozwój, zmiany, trudne etapy, nowe wdrożenia, wsparcie rekrutacyjne i wdrażanie pracownika oraz proces szkoleń.
  • Wykorzystuje nowoczesne i sprawdzone metody, takie jak MindSonar, zarządzanie projektami, NLP, uważność- „mindfulness”
  • Obszarem mojego zainteresowania i działania, jest także zwiększanie efektywności działania zarządów firm ograniczane przez trudne do rozwiązania konflikty i nieporozumienia w grupie.

Zapraszam do zapoznania się z prezentacją zakresu prowadzonych szkoleń dla biznesu.

  • celem naszej pracy jest skuteczniejsze praktyczne działanie uczestników zajęć, oparte na zmianie w ich zachowaniach, postawie i wiedzy oraz umiejętności korzystania z dostarczonych im narzędzi lub doświadczeń. Pozwala to działać im w realnych warunkach twórczo, świadomie i elastycznie, również w nieprzewidzianych sytuacjach.
  • wszechstronnie badamy potrzeby i możliwości przeprowadzenia projektów, przygotowujemy uczestników i firmę do przyjęcia ich skutków, każdy projekt tworzymy niemalże od podstaw, dokonując analizy potrzeb, standardów pracy, szans, ograniczeń i możliwości, wynikających z bieżącej i strategicznej sytuacji Klienta. Pozwala to na wyznaczenie realnych celów projektu i wzięcia przez nas pełnej odpowiedzialności za ich realizację.
  • nasze zajęcia prowadzimy w małych grupach, przy zastosowaniu interaktywnych metod pracy. Małe grupy zapewniają z jednej strony wykorzystanie twórczego i wspierającego potencjału zespołu, z drugiej zaś – dostateczną ilość czasu na indywidualne ćwiczenia. Uwzględniamy przy tym nastawienia, przekonania, indywidualne predyspozycje i doświadczenia uczestników, które stanowią dla nas punkt wyjścia do realizacji projektu. Uczestnicy poszerzają świadomość swojego potencjału i odkrywają sposoby docierania do swoich nie odkrytych dotąd możliwości.
  • dzięki temu na zajęciach możemy kształcić określone wcześniej umiejętności i usprawniać wybrane działania całego zespołu lub poszczególnych jego członków. Niewielkim nakładem środków, w krótkim czasie dokonujemy zmian w zachowaniu uczestników, nie wymagając odrywania ich na dłuższy czas od pracy. Umiejętności kształcimy w kontekście otwartości na zmiany, kreatywności i elastyczności.
  • każdorazowo dobieramy narzędzia metodyczne w taki sposób, aby najpełniej realizowały cele projektu i dopasowane były do konkretnej grupy uczestników. Wykorzystujemy dramy, gry symulacyjne, zadania problemowe, studia przypadków, interaktywne zajęcia w terenie i inne aktywne formy treningu.
  • w naszej pracy kierujemy się ściśle zakreślonym przez Klienta zakresem szkolenia, nie próbując forsować własnych koncepcji i metod zarządzania. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że najlepsze merytorycznie szkolenie, przeprowadzone wbrew intencjom Zleceniodawcy, może przynieść zamiast spodziewanych pożytków – niepowetowane szkody.
  • staramy się dostosować nasze wymagania do finansowych możliwości Klientów. W związku z tym jesteśmy elastyczni cenowo. Pomimo, że posiadamy ściśle określony sposób kalkulacji naszych usług, jesteśmy gotowi, przy dłuższej perspektywie czasowej współpracy lub też przy szczególnie interesującym i rozwijającym nas projekcie, odstąpić od podstawowej kalkulacji.
  • zdrowy rozsądek, kreatywność, szacunek i życzliwość są podstawowymi wartościami w naszej pracy.
  • nie wychowujemy, nie pouczamy, nie oceniamy – współpraca z nami ma charakter partnerski. Jesteśmy trenerami i mentorami – nie nauczycielami.

Zamów gotowe:

Cele warsztatu

  • Pogłębienie wiedzy i umiejętności związanych z konstruowaniem
    i przeprowadzaniem efektywnej i nośnej prezentacji.
  • Kreowanie wizerunku jako podstawa autoprezentacji.
    Poszerzenie palety technik i narzędzi pomocnych w prowadzeniu spotkań, prezentacji, wystąpień.
  • Zapoznanie się z mechanizmami skutecznego i wiarygodnego
    przekazywania informacji.
  • Ugruntowanie osobistych mocnych stron stanowiących atut
    w autoprezentacji i prezentacji.
  • Rozwinięcie swobody związanej z wystąpieniem publicznym
    oraz skuteczniejszego radzenie sobie z tremą.

Cele warsztatu

  • Rozwijanie umiejętności jasnego komunikowania się.
  • Wzrost samoświadomości własnych potencjałów i słabych
    stron w zakresie umiejętności komunikacyjnych.
  • Nauka różnych technik efektywnej komunikacji.
  • Poszerzenie wiedzy na temat roli zachowań pozawerbalnych i tzw. „mowy ciała”.
  • Asertywność jako sposób na otwartą i jasną komunikację.

Cele warsztatu

  • Pogłębienie wiedzy na temat stresu.
  • Nabycie umiejętności pracy z własnymi emocjami.
  • Nabycie umiejętności pozytywnego wykorzystania sytuacji
    stresu zawodowego i ochrona przed jego negatywnymi
    skutkami – eustres i dystres.
  • Nabycie pozytywnych nawyków zapobiegania nadmiernej
    reakcji na sytuacje stresowe.
  • Poznanie metod długofalowych redukcji stresu i doraźnych
    sposobów radzenia sobie ze stresem.
  • Praktyczne rozwijanie umiejętności radzenia sobie z
    obciążeniami w pracy.