Wróć
Nie sprzedaje usług doradczych czy szkoleń, lecz pomagam w rozwiązywaniu problemów.
- Wspieram w planowaniu działań w firmie w obszarze HR.
- Rozwój, zmiany, trudne etapy, nowe wdrożenia, wsparcie rekrutacyjne i wdrażanie pracownika oraz proces szkoleń.
- Wykorzystuje nowoczesne i sprawdzone metody, takie jak MindSonar, zarządzanie projektami, NLP, uważność- „mindfulness”
- Obszarem mojego zainteresowania i działania, jest także zwiększanie efektywności działania zarządów firm ograniczane przez trudne do rozwiązania konflikty i nieporozumienia w grupie.
Zapraszam do zapoznania się z prezentacją zakresu prowadzonych szkoleń dla biznesu.
- celem naszej pracy jest skuteczniejsze praktyczne działanie uczestników zajęć, oparte na zmianie w ich zachowaniach, postawie i wiedzy oraz umiejętności korzystania z dostarczonych im narzędzi lub doświadczeń. Pozwala to działać im w realnych warunkach twórczo, świadomie i elastycznie, również w nieprzewidzianych sytuacjach.
- wszechstronnie badamy potrzeby i możliwości przeprowadzenia projektów, przygotowujemy uczestników i firmę do przyjęcia ich skutków, każdy projekt tworzymy niemalże od podstaw, dokonując analizy potrzeb, standardów pracy, szans, ograniczeń i możliwości, wynikających z bieżącej i strategicznej sytuacji Klienta. Pozwala to na wyznaczenie realnych celów projektu i wzięcia przez nas pełnej odpowiedzialności za ich realizację.
- nasze zajęcia prowadzimy w małych grupach, przy zastosowaniu interaktywnych metod pracy. Małe grupy zapewniają z jednej strony wykorzystanie twórczego i wspierającego potencjału zespołu, z drugiej zaś – dostateczną ilość czasu na indywidualne ćwiczenia. Uwzględniamy przy tym nastawienia, przekonania, indywidualne predyspozycje i doświadczenia uczestników, które stanowią dla nas punkt wyjścia do realizacji projektu. Uczestnicy poszerzają świadomość swojego potencjału i odkrywają sposoby docierania do swoich nie odkrytych dotąd możliwości.
- dzięki temu na zajęciach możemy kształcić określone wcześniej umiejętności i usprawniać wybrane działania całego zespołu lub poszczególnych jego członków. Niewielkim nakładem środków, w krótkim czasie dokonujemy zmian w zachowaniu uczestników, nie wymagając odrywania ich na dłuższy czas od pracy. Umiejętności kształcimy w kontekście otwartości na zmiany, kreatywności i elastyczności.
- każdorazowo dobieramy narzędzia metodyczne w taki sposób, aby najpełniej realizowały cele projektu i dopasowane były do konkretnej grupy uczestników. Wykorzystujemy dramy, gry symulacyjne, zadania problemowe, studia przypadków, interaktywne zajęcia w terenie i inne aktywne formy treningu.
- w naszej pracy kierujemy się ściśle zakreślonym przez Klienta zakresem szkolenia, nie próbując forsować własnych koncepcji i metod zarządzania. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że najlepsze merytorycznie szkolenie, przeprowadzone wbrew intencjom Zleceniodawcy, może przynieść zamiast spodziewanych pożytków – niepowetowane szkody.
- staramy się dostosować nasze wymagania do finansowych możliwości Klientów. W związku z tym jesteśmy elastyczni cenowo. Pomimo, że posiadamy ściśle określony sposób kalkulacji naszych usług, jesteśmy gotowi, przy dłuższej perspektywie czasowej współpracy lub też przy szczególnie interesującym i rozwijającym nas projekcie, odstąpić od podstawowej kalkulacji.
- zdrowy rozsądek, kreatywność, szacunek i życzliwość są podstawowymi wartościami w naszej pracy.
- nie wychowujemy, nie pouczamy, nie oceniamy – współpraca z nami ma charakter partnerski. Jesteśmy trenerami i mentorami – nie nauczycielami.
Zamów gotowe:
Cele warsztatu
- Pogłębienie wiedzy i umiejętności związanych z konstruowaniem
i przeprowadzaniem efektywnej i nośnej prezentacji. - Kreowanie wizerunku jako podstawa autoprezentacji.
Poszerzenie palety technik i narzędzi pomocnych w prowadzeniu spotkań, prezentacji, wystąpień. - Zapoznanie się z mechanizmami skutecznego i wiarygodnego
przekazywania informacji. - Ugruntowanie osobistych mocnych stron stanowiących atut
w autoprezentacji i prezentacji. - Rozwinięcie swobody związanej z wystąpieniem publicznym
oraz skuteczniejszego radzenie sobie z tremą.
Cele warsztatu
- Rozwijanie umiejętności jasnego komunikowania się.
- Wzrost samoświadomości własnych potencjałów i słabych
stron w zakresie umiejętności komunikacyjnych. - Nauka różnych technik efektywnej komunikacji.
- Poszerzenie wiedzy na temat roli zachowań pozawerbalnych i tzw. „mowy ciała”.
- Asertywność jako sposób na otwartą i jasną komunikację.
Cele warsztatu
- Pogłębienie wiedzy na temat stresu.
- Nabycie umiejętności pracy z własnymi emocjami.
- Nabycie umiejętności pozytywnego wykorzystania sytuacji
stresu zawodowego i ochrona przed jego negatywnymi
skutkami – eustres i dystres. - Nabycie pozytywnych nawyków zapobiegania nadmiernej
reakcji na sytuacje stresowe. - Poznanie metod długofalowych redukcji stresu i doraźnych
sposobów radzenia sobie ze stresem. - Praktyczne rozwijanie umiejętności radzenia sobie z
obciążeniami w pracy.