Nie sprzedaje usług doradczych czy szkoleń, lecz pomagam w rozwiązywaniu problemów.
Wspieram w planowaniu działań w firmie w obszarze HR.
Rozwój, zmiany, trudne etapy, nowe wdrożenia, wsparcie rekrutacyjne i wdrażanie pracownika oraz proces szkoleń.
Wykorzystuje nowoczesne i sprawdzone metody, takie jak MindSonar, zarządzanie projektami, NLP, uważność- „mindfulness”
Obszarem mojego zainteresowania i działania, jest także zwiększanie efektywności działania zarządów firm ograniczane przez trudne do rozwiązania konflikty i nieporozumienia w grupie.
Zapraszam do zapoznania się z prezentacją zakresu prowadzonych szkoleń dla biznesu.
celem naszej pracy jest skuteczniejsze praktyczne działanie uczestników zajęć, oparte na zmianie w ich zachowaniach, postawie i wiedzy oraz umiejętności korzystania z dostarczonych im narzędzi lub doświadczeń. Pozwala to działać im w realnych warunkach twórczo, świadomie i elastycznie, również w nieprzewidzianych sytuacjach.
wszechstronnie badamy potrzeby i możliwości przeprowadzenia projektów, przygotowujemy uczestników i firmę do przyjęcia ich skutków, każdy projekt tworzymy niemalże od podstaw, dokonując analizy potrzeb, standardów pracy, szans, ograniczeń i możliwości, wynikających z bieżącej i strategicznej sytuacji Klienta. Pozwala to na wyznaczenie realnych celów projektu i wzięcia przez nas pełnej odpowiedzialności za ich realizację.
nasze zajęcia prowadzimy w małych grupach, przy zastosowaniu interaktywnych metod pracy. Małe grupy zapewniają z jednej strony wykorzystanie twórczego i wspierającego potencjału zespołu, z drugiej zaś – dostateczną ilość czasu na indywidualne ćwiczenia. Uwzględniamy przy tym nastawienia, przekonania, indywidualne predyspozycje i doświadczenia uczestników, które stanowią dla nas punkt wyjścia do realizacji projektu. Uczestnicy poszerzają świadomość swojego potencjału i odkrywają sposoby docierania do swoich nie odkrytych dotąd możliwości.
dzięki temu na zajęciach możemy kształcić określone wcześniej umiejętności i usprawniać wybrane działania całego zespołu lub poszczególnych jego członków. Niewielkim nakładem środków, w krótkim czasie dokonujemy zmian w zachowaniu uczestników, nie wymagając odrywania ich na dłuższy czas od pracy. Umiejętności kształcimy w kontekście otwartości na zmiany, kreatywności i elastyczności.
każdorazowo dobieramy narzędzia metodyczne w taki sposób, aby najpełniej realizowały cele projektu i dopasowane były do konkretnej grupy uczestników. Wykorzystujemy dramy, gry symulacyjne, zadania problemowe, studia przypadków, interaktywne zajęcia w terenie i inne aktywne formy treningu.
w naszej pracy kierujemy się ściśle zakreślonym przez Klienta zakresem szkolenia, nie próbując forsować własnych koncepcji i metod zarządzania. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że najlepsze merytorycznie szkolenie, przeprowadzone wbrew intencjom Zleceniodawcy, może przynieść zamiast spodziewanych pożytków – niepowetowane szkody.
staramy się dostosować nasze wymagania do finansowych możliwości Klientów. W związku z tym jesteśmy elastyczni cenowo. Pomimo, że posiadamy ściśle określony sposób kalkulacji naszych usług, jesteśmy gotowi, przy dłuższej perspektywie czasowej współpracy lub też przy szczególnie interesującym i rozwijającym nas projekcie, odstąpić od podstawowej kalkulacji.
zdrowy rozsądek, kreatywność, szacunek i życzliwość są podstawowymi wartościami w naszej pracy.
nie wychowujemy, nie pouczamy, nie oceniamy – współpraca z nami ma charakter partnerski. Jesteśmy trenerami i mentorami – nie nauczycielami.
Zamów gotowe:
Cele warsztatu
Pogłębienie wiedzy i umiejętności związanych z konstruowaniem i przeprowadzaniem efektywnej i nośnej prezentacji.
Kreowanie wizerunku jako podstawa autoprezentacji. Poszerzenie palety technik i narzędzi pomocnych w prowadzeniu spotkań, prezentacji, wystąpień.
Zapoznanie się z mechanizmami skutecznego i wiarygodnego przekazywania informacji.
Ugruntowanie osobistych mocnych stron stanowiących atut w autoprezentacji i prezentacji.
Rozwinięcie swobody związanej z wystąpieniem publicznym oraz skuteczniejszego radzenie sobie z tremą.
Cele warsztatu
Rozwijanie umiejętności jasnego komunikowania się.
Wzrost samoświadomości własnych potencjałów i słabych stron w zakresie umiejętności komunikacyjnych.
Nauka różnych technik efektywnej komunikacji.
Poszerzenie wiedzy na temat roli zachowań pozawerbalnych i tzw. „mowy ciała”.
Asertywność jako sposób na otwartą i jasną komunikację.
Cele warsztatu
Pogłębienie wiedzy na temat stresu.
Nabycie umiejętności pracy z własnymi emocjami.
Nabycie umiejętności pozytywnego wykorzystania sytuacji stresu zawodowego i ochrona przed jego negatywnymi skutkami – eustres i dystres.
Nabycie pozytywnych nawyków zapobiegania nadmiernej reakcji na sytuacje stresowe.
Poznanie metod długofalowych redukcji stresu i doraźnych sposobów radzenia sobie ze stresem.
Praktyczne rozwijanie umiejętności radzenia sobie z obciążeniami w pracy.